روحانی: لازم باشد، مذاکرات را خودم هدایت می کنم
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در نشست توسعه و سرمایه‌ گذاری  استان اردبیل گفت: از آمریکا و رژیم صهیونیستی بگذریم؛ می خواهیم با دنیا تعامل سازنده و خوب داشته باشیم که رهبری هم برآن‌ها تأکید دارند، پس این موضوع تصمیم دولت به تنهایی نیست، بلکه تصمیم نظام است.

روحانی تاکید کرد: پس می‌خواهیم تعامل‌ خود را با کشورهای همسایه، منطقه و کشورهای اروپایی وغیراروپایی بهتر کنیم و ان‌ شاالله آثار آن را امسال مشاهده خواهیم کرد؛ زیرا از دیدارهای حاشیه اجلاس شانگ‌های امروز شاهد ثمراتی هستیم و شرایط درحال بهبود است، پس ما مصمم به تعامل با دنیا در حوزه سیاست خارجی هستیم.

وی به مسئله هسته‌ ای و موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: ما توانسته‌ایم بخش‌هایی از پایه‌های تحریم را سست کنیم و شاهد تفاوت‌هایی در حوزه کشتیرانی، بیمه ، خودرو، پتروشیمی و تعاملات بانکی هستیم که باید این مسیر را ادامه دهیم.

روحانی با تأکید بر این‌ که «در موضوع هسته‌ ای باید مذاکره را جدی انجام دهیم» گفت: بهترین کارشناسان را برای این کار انتخاب کرده‌ ایم و افرادی که در تیم مذاکره کننده ما حضور دارند، جزو بهترین کارشناسان دیپلماسی این کشورند.

رئیس‌ جمهور با بیان این‌ که «مذاکرات جزو مواردی است که شخصاً‌ و به طور منظم آن را دنبال می‌کنم و حتی لازم باشد، هدایت خواهم کرد» تصریح کرد: ما در این زمینه کاملاً‌ فعال هستیم و می‌خواهیم مذاکرات به نتیجه برسد، البته هر کشوری که با خارج مذاکره می‌کند باید حواسش جمع منافع ملی خودش و حقوق مردمش باشد.

دکتر حسن روحانی تاکید کرد: همان‌ طور که در انتخابات قول داده ام، هدف‌ ما این است که هم سانتریفیوژها بچرخد و هم زندگی مردم. یعنی هم حقوق هسته‌ ای‌ ما تأمین شود و هم تحریم‌های نا به جا برداشته شود .پس اگر طرف مذاکره کننده نیز همین اراده را داشته باشد به نتیجه خواهیم رسید، زیرا تحریم به نفع هیچ‌ کس نیست.

روحانی با اشاره به این‌ که «درمذاکراتی که با سران بسیاری از کشورها داشته‌ ام آن‌ها هم معتقدند، تحریم به نفع هیچ‌ کس نیست و تحریم‌ها را ظالمانه می‌دانند» گفت: حتی یکی از مقامات اروپایی تندتر از من تحریم‌ها را ضد بشری و غلط دانسته است. پس تحریم به ضرر همه است؛ زیرا اکنون روشن شده است، ما در زمینه هسته‌ ای شفاف هستیم و  درپی فعالیت صلح‌ آمیز می‌رویم؛ بنابراین به کارآفرینان اطمینان می دهم دولت در این زمینه با جدیت گام های درست خود را بردارد.

وی با بیان این‌ که «فعالیت اقتصادی باید به دوش کارآفرینان قرار بگیرد» تاکید کرد: دولت باید زمینه‌های لازم را برای فعالیت کارآفرینان فراهم آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com